RUS

Гаряча лінія +38 (044)333-79-52

Аналітика

МФО очікує сезонне зниження клієнтського потоку: як заробити в цей непростий період

24.08.2018
Виконано: прес-службою СКОРІСТА

Як показала практика роботи з мікрофінансовими організаціями, щорічно, починаючи з вересня, потік клієнтів в МФО зменшується по відношенню до зимових і весняних місяців. Так в минулому році зниження становило близько 30 %.

зимових ві весняних місяців. Так в минулому році зниження становило близько 30 %весенним месяцам. Так, в прошлом году снижение составило около 30%.

 


Однак період зниження потоку клієнтів у вересні-листопаді є періодом з найбільшою прибутковістю в році. Відсоток повернення оборотного капіталу становить понад 130 %. У цей період потік клієнтів є більш платоспроможним, ніж потік в грудні.

Важливе завдання для МФО – в очікуванні сезонного зниження потоку клієнтів спрямувати зусилля на їх залучення. З місяця в місяць найбільший обсяг клієнтів МФО – це вікова категорія від 20 до 40 років.

Потенціалом зростання клієнтського потоку може служити робота з категорією населення від 40 років.

Позичальники старше 40 років більш платоспроможні і видані їм позики дають більш високу прибутковість. Але оцінювати таких позичальників слід ретельніше, звертаючи увагу на регіон проживання і тип населеного пункту.

 

 

Ми рекомендуємо мікрофінансовим організаціям передбачити зниження клієнтського потоку і заздалегідь починати залучати клієнтів, в тому числі не боятися працювати зі старшим поколінням.